Przedstawiamy jedną z firm, która dołączyła do naszej „Kompanii Braci”! Zapraszamy do przeczytania wywiadu z managerem Telepromo!

– Witam, na początku powiedz może w czym się specjalizujecie?
– Dzień dobry, jesteśmy firmą outsourcingową typu call center, zajmujemy się telemarketingiem niesprzedażowym.

Pomagamy nowo powstałym firmom zaistnieć na rynku, przygotowujemy dla nich spotkania promocyjne, na których przybliżają klientom swoje produkty oraz zapoznają z pełną w ofertą spółki. Jesteśmy jedyną taką firmą na terenie Kielc. Jako Pracodawca cieszymy się dużym zainteresowaniem zarówno osób młodych jak i tych dojrzałych. Najważniejszą rzeczą w nowym Pracowniku jest dla nas chęć i zaangażowanie do pracy, tylko tego nie możemy nauczyć kandydata z całą resztą na pewno sobie poradzimy.

– Jakie były początki Waszego oddziału?
– Początek naszej historii ma miejsce za siedmioma górami, za siedmioma rzekami, a dokładnie mówiąc w świętokrzyskim… oczywiście żartuje!

Nasza historia rozpoczyna się pięć lat temu w Kielcach, kiedy pięcioro przyjaciół po zakończeniu studiów zaczyna poszukiwania idealnej pracy. Po kilku tygodniach poszukiwań zdali sobie sprawę jak ciężkie zadanie przed nimi, wtedy to po raz pierwszy pojawił się pomysł o założeniu własnej działalności. Początkowo przyjaciele nie do końca wiedzieli w jakiej branży będą mogli się razem odnaleźć. Po pewnym czasie wspólnie stwierdzili, że wykorzystają swoje doświadczenie zawodowe jakie zdobyli podczas studiów- tam też się poznali. Przyjaciele postanowili otworzyć Call Center. Chcieli jednak wykazać się oryginalnością, dlatego też postanowili stworzyć firmę telemarketingową nie zajmującą się sprzedażą. Jako cel ustalili sobie pomoc nowo powstałym firmom, które tak jak oni szukają pomysłu na własny biznes. 

Początkowo firmę tworzyło kilka osób, ale z biegiem czasu w rodzinnej atmosferze firma rozrastała się. Stopniowo zaczęliśmy rozszerzać swoją działalność oraz tworzyć nowe działy, które pozwalały na przyjmowanie coraz większych zleceń oraz ich kompleksową obsługę. Z upływem czasu i zleceń jakie przyjmowała firma pojawiły się kolejne lokalizacje i tak dziś mamy pięć świetnie prosperujących oddziałów na terenie kraju.

– W jaki sposób pozyskujecie nowych pracowników?
– Najlepszą formą rekrutacji jest dla nas system poleceń, czyli rekomendacje naszych Pracowników. Oprócz profitów jakie otrzymują za to nasi Pracownicy, zapewniają sobie tym samym pracę w gronie przyjaciół i znajomych. Przekłada się to między innymi na świetną atmosferę.

Ponadto dostosowujemy się do naszych potencjalnych kandydatów, którzy ofert pracy szukają w Internecie. Jesteśmy aktywni w mediach społecznościowych oraz stronach branżowych z ofertami pracy. Znajdziecie nas na Facebooku i Instagramie – koniecznie sprawdźcie profil TelePromo!

Korzystamy również z klasycznej formy rekrutacji jakimi są ulotki i plakaty, spotkać możecie nas również na Targach Pracy.

– Interesujecie się losami Korony?
– Jak najbardziej, Korona to przecież najlepsza wizytówka Naszego miasta. Zdarza się nawet, że pracownicy (głównie Panowie) oglądają na firmowym telebimie Wasze mecze. Trzymamy mocno kciuki za decydującą część sezonu i wierzymy w spokojne utrzymanie w Ekstraklasie. Po cichu liczymy, że zespół w przyszłym sezonie powalczy o najwyższe cele. 

– Czy możemy liczyć na Waszą pomoc w przyszłości?
– Oczywiście, zawsze z dumą mówimy o tym, że należymy do Kompani Braci. Byliśmy razem z Wami na wspaniałym meczu charytatywnym zorganizowanym dla Adasia, co było fantastycznym gestem z Waszej strony. Mieliśmy również możliwość wzięcia udziału w aukcji na ten szczytny cel.

Od początku istnienia naszej firmy również staramy się aktywnie pomagać potrzebującym, stale zbieramy plastikowe nakrętki, organizujemy zbiórki na schronisko w Dyminach oraz bierzemy udział w Szlachetnej Paczce. Jesteśmy również otwarci na nowe inicjatywy pomocy które zgłaszają nasi pracownicy.

– Dziękujemy za rozmowę!
– Dziękujemy i pozdrawiamy kibiców Korony!

Rozmawiał: włosek