Przedstawiamy wywiad z liderem kieleckiej branży CC i naszym partnerem firmą TELEPROMO. Przyjemnej lektury!
-Witam, cieszę się, że po raz kolejny możemy się spotkać i porozmawiać o Waszej działalności. Powiedz proszę co zmieniło się u Was od naszej ostatniej rozmowy?
-Dzień dobry, my również cieszymy się z dalszej współpracy. Zmiany jakie zaszły w ostatnim czasie to wdrożenie naszego innowacyjnego projektu BOT. Jako jedyni na terenie kraju w trosce o naszych pracowników i wypalenie zawodowe, które jest bardzo częstym zjawiskiem w branży CC opracowaliśmy system, który pozwala zaoszczędzić głos naszym pracownikom.
– To bardzo ciekawe, czy możesz powiedzieć coś więcej na ten temat?
-Oczywiście, opracowaliśmy program, który pozwala naszym pracownikom przeprowadzić rozmowę z Klientem oszczędzając swój głos. Operują oni systemem, który pozwala przeprowadzić rozmowę informując Klienta o wszystkich ważnych dla niego kwestiach oszczędzając swój głos, ponieważ całość oparta jest o wybór opcji systemowych.
– Co uznajecie za zaletę swojej firmy oprócz tego programu?
– Myślę, że atmosfera jaka panuje w firmie. Rzadko zdarza się, że tak duża firma jak nasza zatrudniająca ludzi w różnym wieku, bo tak naprawdę zatrudniamy od 16 roku życia i nie mamy górnej granicy potrafi stworzyć tak przyjazną atmosferę. Każdy dzień rozpoczynam od cudownego uśmiechu , który przesyła mi Pani Zosia wchodząc na lokalizację. Mimo, że czasem pogoda nas nie rozpieszcza ludzie, który tutaj pracują i ich energia napędza to wszystko i dlatego, każdego dnia rano kiedy dzwoni budzik myślę sobie, że warto wstać, bo naszym największym majątkiem są ludzie, którzy tą firmę tworzą.
-Podczas ostatniej rozmowy mówiliście,że jako jedyni w Kielcach działacie na zasadzie outsourcingu, teraz nowe projekty, skąd czerpiecie inspiracje?
-Tak to prawda, stawiamy na rozwój, bo jak to mówią konkurencja nie śpi. Staramy się w miarę możliwości uczestniczyć w przeróżnych konferencjach czy targach poświęconych branży CC. W tym roku braliśmy udział w największych targach poświęconych właśnie naszej branży w Berlinie. To ogromne i bardzo prestiżowe wydarzenie, więc nie mogło nas tam zabraknąć!
-Z tego co mówisz dużo się u Was dzieje, dalej macie czas na akcje charytatywne?
– Takie akcje traktujemy priorytetowo! Zawsze chętnie włączamy się do tego typu akcji społecznych. Od naszej ostatniej rozmowy włączyliśmy się w dwie akcje – dla Pauliny oraz Piotrusia, w których udało nam się zebrać całkiem sporo. To oczywiście zasługa naszych pracowników,ponieważ mają wielkie serca.
– Powiedz proszę czy wśród Waszych pracowników znajdują się fani Korony?
– Oczywiście! Cały czas w naszych konkursach mamy bilety na mecze naszej reprezentacji, które rozchodzą się w błyskawicznym tempie.
-W takim razie widzimy się na najbliższym meczu! Dziękuję pięknie za rozmowę i życzę dalszych sukcesów.
– Dziękuję serdecznie i oczywiście trzymamy kciuki za dalsze sukcesy!
rozmawiał: PRZS